FB pinterest email

18 lipca 2013

Doba ma zdecydowanie za mało godzin!

Nie spodziewałam się, że doba może miec dla mnie za mało godzin. Czas ucieka mi przez palce! Mając jedno dziecko jeszcze można jakoś ogarnąc mieszkanie i znaleźc czas na jakąkolwiek aktywnośc blogową, ale przy dwójce? Z czego najwięcej czasu poświęca się na tego najmłodszego... Cycowanie fajna sprawa, ale zajmuje strasznie dużo czasu. Tomasz dziś nie omieszkał powisiec na piersi łącznie ok. dwóch godzin! Tyłek mnie bolał niesamowicie. W zasadzie miałam uczucie jakbym go nie miała wcale. Zdrętwiał całkowicie.
Do tego plecy, które nie doszły całkowicie do formy po ciąży.
O problemie z piekącymi i bolącymi sutkami chyba nie muszę wspominac, prawda? Każda mama wie dokładnie jak to jest. Staram się jakoś udoskonalac sztukę karmienia piersią. Nie jest to łatwe. Są kryzysowe momenty!

Macie czasem ochotę powiesic taką tabliczkę?



pozdrawiam
~Mama Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...