FB pinterest email

22 lipca 2013

Nominacja Liebster Blog

Dostaliśmy nominację od: Olafowy Świat

Serdecznie dziękujemy za wyróżnienie!

A oto odpowiedzi na pytania:
1. Książka, do której stale wracasz?
Saga Zmierzch

2. Gdybym nie była matką...
Nie mogę sobie tego wyobrazic!

3. Tramwaj czy autobus?
Autobus, bo więcej ich w wersji niskopodłogowej.

4. Samochód czy pociąg?
Samochód, chociaż nie posiadam.

5. Ulubiony owoc?
Truskawka

6. Moja mama jest dla mnie...
Wsparciem w najtrudniejszych chwilach.

7. Jak długo prowadzisz bloga?
Zaledwie kilka miesięcy, więc dopiero raczkuję w tych sprawach.

8. Chleb pszenny czy razowy?
RAZOWY!

9. Gdzie na wakacje z dzieckiem?
Nad morze! Mamy sentyment do Dźwirzyna, więc pewnie tam bym pojechała.

10. Ulubiona pora roku?
Wiosna

11. Deszcz czy śnieg?
Trudno się zdecydować... Ale chyba deszcz.


Zasady Liebster Blog:
Wyróżnienie Liebster Blog Award jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”. Celowo przyznawane jest "mniejszym" blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna - tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga , z którego otrzymało się wyróżnienie. Taki może troszkę łańcuszek - ale dzięki temu mamy szansę poznać inne ciekawe blogi, o których nie wszyscy jeszcze słyszeli, a być może usłyszeć- a na pewno poczytać - WARTO :)


MOJE NOMINACJE:
1. Martynkowe Chwile
2. M jak Marcinek
3. FarmaŻony
4. Nasza Trójka
5. Modny syn
6. Mirac-le
7. W Maglu
8. mia gioia nella vita
9. mama bumma
10. żona z adhd
11. La Mamma


A oto moje pytania do Was:
1. Syn czy Córka?
2. Jakie jest Twój ulubiony kolor?
3. Gdybyś miał/a możliwość wypowiedzenia trzech życzeń, jakie by to były życzenia?
4. Pies czy kot?
5. Jaki jest Twój ulubiony film?
6. Laptop czy tablet?
7. Nigdy nie pozwolę sobie na...
8. Kiedy byłam/byłem mały/a, marzyłem/łam o...
9. Wydaje mi się, że kiedy moje dziecko dorośnie będzie...
10. Wczorajszy dzień był...
11. Nigdy więcej nie kupię...

I chyba to by było na tyle.

pozdrawiam serdecznie
~ Mama Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...